Gusto İçerisinden İzleme

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Likom Gusto Olay Yönetimi > Arayüz ve Tanımlar > Olay Yönetimi Gusto Mesajları Izleme  >

Gusto İçerisinden İzleme

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Olay Tanımı ile bildirim olarak gönderilen maillerin, Gusto programı içerisinde izlenmesi mümkündür. Bunun için, gerekli tanımlar yapıldıktan sonra, Gusto ekranının sağ alt köşesinde Olay Yönetimi ikonu tıklandığında mail bildirimleri ekrana düşecektir.

clip0458

Yeni bir mail geldiğinde yine sağ alt köşede mesaj olarak görülmektedir.

Gusto Mesajları
Gusto Mesajları

 

 

Mesajlar istenen tarih ve ay kısıtına göre sorgulanabilmektedir. Tarih ve ay seçimi yapıldıktan sonra “Yenile” butonuna basıldığında kısıtlara göre mailler listelenecektir. Bu ekranda, tıpkı Dinamik İzleme Listelerinde olduğu gibi, filtreleme ve gruplama işlemleri yapılabilir.

Tarih Parametresi Seçimi
Tarih Parametresi Seçimi

 

Mesajları sorgularken; konu, olay tanımı, tarih, gönderen gibi kriterlere göre pivot tablo halinde görüntüleyebiliriz.  Aşağıda görünen mesaj tarihi kolonunu gönderen kutusunun bulunduğu araç çubuğuna sürükleyerek kolon eklemesi yapılabilmektedir.

Listeleme Kriterleri
Listeleme Kriterleri

 

Mesajların içeriğini daha ayrıntılı olarak görebileceğimiz listede yine istenen kolona göre gruplama yapılabilmektedir.

Resmi Büyütmek İçin Tıklayın
Resmi Büyütmek İçin Tıklayın

 

Mesajlar isteğe göre okunmadı şeklinde işaretlenebilir ve sırlama (sort) alanından işaretlenenler gelmesin şeklinde filtreleme yapılabilir.

MAil Listesi Filtre Ekleme
Resmi Büyütmek İçin Tıklayın

İstenirse gelişmiş kritere göre arama alanı gizlenebilir. Yeniden “Gelişmiş Kriterleri Göster” denildiğinde liste tekrar açılmaktadır.

Mail Listesi Gelişmiş Kriteler
Resmi Büyütmek İçin Tıklatın

Mailin içeriğinin görüntülendiği sağ bölümde okundu bilgisi işaretlenebilmektedir.  Durum bilgisi için ekleme yapmak mümkündür.

Mail Okudu Bilgisi
Resmi Büyütmek İçin Tıklayın

 

Belirsiz butonunun yanındaki {…} dan açılan pencerede durum adı ve rengi seçilerek eklenir.

Durum Tanımları
Resmi Büyütmek İçin Tıklayın

Yine bu alandan maille ilgili anımsatıcı koyma imkanı mevcuttur. Tarihin yanında bulunan çan resmine tıklandığında uyarı vermesi istenilen tarih ve saat girilir.

Anımsatıcı
Resmi Büyütmek İçin Tıklayın

Zaman geldiğinde ekranda uyarı mesajı çıkmaktadır. Uyarı mesajının konusu mailin konusu olarak otomatik olarak gelmektedir.

Anımsatıcı mesajı
Resmi Büyütmek İçin Tıklayın

 

Olay yönetiminden gelen bu maili istediğimiz kullanıcıya mail olarak göndermek istersek “E-posta Gönder” dedikten sonra Outlook sayfası açılacak ve mail yönlendirmesi yapılabilecektir.

E-posta Gönderme
Resmi Büyütmek İçin Tıklayın