Olay Monitörü

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Likom Gusto Olay Yönetimi > Arayüz ve Tanımlar > Log >

Olay Monitörü

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Gusto Olay Yönetimi Servis uygulaması çalışırken tanımlı olayların en son çalışma zamanı, bir sonraki çalışma zamanı ve geçmiş çalışma loglarının görüntülenebileceği ekrandır. Olay Monitörünü açmak için Genel Sekmesi Arrow_rLogArrow_rOlay Monitörü menüsüne tıklanır.

 

Olay monitörünü kullanabilmek için servisin çalışıyor olması gerekmektedir. Ekran açıldığında servisin çalışır durumda olup olmadığını kontrol etmektedir. Eğer servis kurulu değilse ekran kapatılır, kurulu fakat çalışır durumda değilse kullanıcıdan çalıştırmak için onay istenir.

 

Olay monitörü ekranının sol tarafında olay listesi , sağ tarafında ise olay geçmişi listesi bulunmaktadır.

Olay listesi Alanları

Alan Adı

Açıklama

Olay Adı

Olayın adıdır

En Son Çalışma Zamanı

Olay monitörü ekranı açıldıktan sonraki en son çalışma zamanını gösterir.

Bir sonraki Çalışma Zamanı

Olayın bir sonraki çalışma zamanını gösterir.

Kalan Süre

Olayın çalışmasına ne kadar zaman kaldığını gösterir. Yakın zamanda çalışacak olaylar yeşil renkte, çalışmasına 1 saat den fazla olanlar ise kırmızı tonlarda gösterilir.

 

Olay Monitörü

Olay Monitörü

Herhangi bir olayın geçmişi görüntülenmek istendiğinde olay listesinden olaya çift tıklanır veya tek tıklanıp seçildikten sonra Olay Geçmişini Görüntüle düğmesine tıklanır. Olayın belirli tarihler arasındaki geçmişi gösterilmektedir. Tarih aralığını listenin altında bulunan Kriterler bölümünden değiştirip Yenile düğmesine tıklayarak olayın istediğiniz tarih aralığındaki geçmişini görüntüleyebilirsiniz.